پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی عامل خوشبختی یک زوج شد

لباس های ابریشمی با درخشندگی، نرمی و زرق و برق منحصر به فرد خود همواره جایگاه مهمی را در بازار مد به خود اختصاص داده است.

پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی جزو مرغوب ترین نوع پودر ها می باشد که از کیفیت بی نظیری برخوردار است.

پودرپودر

ا این حال، چنین پارچه‌هایی در مراقبت روزانه با مشکلاتی مواجه می‌شوند و بعد از شستن، ادراک بصری را بدتر می‌کنند. بنابراین، پاناسونیک در سال 2021 یک حالت شستشوی جدید را راه‌اندازی کرد که با فشار نرم بالا و پایین و کم آبی خلاء مشخص می‌شود تا آسیب مکانیکی روش‌های معمول شستشوی خانگی به لباس‌های ابریشمی را برطرف کند.

در این مطالعه، تأثیر حالت شستشوی پرس بر ظاهر و خواص مکانیکی لباس‌های ابریشمی بر اساس سناریوهای رایج شستشوی خانگی با مقایسه با شستشوی دستی، شستشوی ملایم با ماشین لباسشویی و شستشوی معمولی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تجربی نشان داد که شستشوی پرس بهترین عملکرد را از نظر شاخص های ظاهری و بازیابی الاستیک، به ویژه در مورد شستشوی مکرر، به دلیل حداقل آسیب الیاف و تخریب سطح در حین شستشو داشت.

نمونه‌های شسته‌شده نیز با در نظر گرفتن احساسات شخصی مصرف‌کنندگان، مورد ارزیابی حسی قرار گرفتند که نتایج آزمایش ابزاری را تا حد معینی تأیید کرد. نتایج به‌دست‌آمده در این مطالعه می‌تواند راهنمای مراقبت علمی و ایده‌های بهینه‌سازی را برای تحقیقات و کاربردهای بعدی ارائه دهد.