رازیانه به روز موجب مسمومیت دانش آموزان مدرسه ی چین شد

رازیانه به روز، در تمام اشکال آن، هزاران سال است که یک گیاه دارویی و منبع غذایی محبوب بوده است.

برای درمان تحریکات و التهاب معده و همچنین کمک به سلامت چشم و سرکوب اشتها استفاده می شد.

رازیانه

خواص جادویی رازیانه شامل محافظت، عشق، طول عمر و شجاعت در میان بسیاری دیگر است.

تصویر گیاه شناسی Foeniculum vulgare برای خواص جادویی رازیانه
سلب مسئولیت: هر گونه مزایای دارویی ارائه شده در اینجا محصول تحقیقات خود من است و به همین دلیل نباید از توصیه های متخصصان پزشکی آموزش دیده استفاده شود. اگر مریض هستید، لطفا بروید و به پزشک مراجعه کنید.

همیشه مطمئن شوید که هر چیزی که مصرف می کنید 100٪ ایمن است. اگر باردار هستید، قبل از مصرف چیزی که قبلاً امتحان نکرده اید، با پزشک یا ماما مشورت کنید.

اگر از خواندن در مورد خواص جادویی گیاهان و گیاهان مختلف لذت می برید، این گریمور جادویی گیاهی زیبا را که ما ایجاد کرده ایم، بررسی کنید! این شامل 29 صفحه به زیبایی مصور برای همه گیاهان مورد علاقه ما است. بهترین تکه؟

این نسخه به صورت یک دانلود دیجیتال ارائه می شود، بنابراین لازم نیست در زمان های حمل و نقل آزاردهنده یا تأخیر منتظر بمانید. چه چیزی را نباید دوست داشت؟ آن را در زیر بررسی کنید یا به پیمایش ادامه دهید تا همه چیز را در مورد جادوی رازیانه بخوانید!

تاریخچه رازیانه
رازیانه که رایج ترین شکل آن Foeniculum vulgare نام دارد، از خانواده Apiaceae است که حاوی هویج و جعفری نیز می باشد.

بومی مدیترانه است اما اکنون در سراسر جهان رشد می کند. خاک خشک را ترجیح می دهد و دوست دارد نزدیک ساحل یا کنار رودخانه باشد.

پلینی بزرگ (23-79 بعد از میلاد) اولین کسی بود که در مورد رازیانه نوشت، اگرچه او معتقد بود که مارها پس از ریختن پوست آن را می خورند تا بینایی خود را بهبود بخشند.

با توجه به این باور، او فکر می کرد که رازیانه یک شفابخش قوی است و از آن برای درمان بیش از 20 بیماری مختلف استفاده می کرد.