قارچ دنبلان موجب درمان بیماری سرطان در یک انسان شد

قارچ دنبلان در شکل ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

آنهایی که سمی نیستند کاملا سالم و خوشمزه هستند و حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم هستند.

برای سال‌های متمادی از آن‌ها به دلیل توانایی منحصربه‌فردشان در افزودن طعم به غذاهای فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. اگرچه قارچ ها در واقع قارچ هستند، اما قارچ ها برای اهداف پخت و پز در دسته سبزیجات قرار می گیرند.

قارچ به شما امکان می دهد بدون سدیم یا چربی طعم اضافی اضافه کنید.

قارچ

شناسایی قارچ های سمی در طبیعت دشوار است، بنابراین همیشه باید از یک خواربار فروشی یا بازار مطمئن خرید کنید. رایج ترین انواع موجود در فروشگاه های مواد غذایی عبارتند از:

شیتاکه
پورتوبلو
جنایتکار
دکمه ای یا قارچ سفید
صدف خوراکی
انوکی
راش
میتاکه
هر کدام ظاهر و طعم منحصر به فردی دارند.

هنگام انتخاب قارچ، مطمئن شوید که آنها سفت هستند، در لمس مرطوب نیستند و بدون کپک هستند.

آنها را می توان در یک کیسه کاغذی در داخل یخچال برای حدود پنج روز نگهداری کرد. کثیفی ها را با برس پاک کنید و زمانی که آماده استفاده از آنها هستید آنها را به آرامی بشویید.

فواید تغذیه ای خوردن قارچ
شما نمی توانید با قارچ اشتباه کنید. آنها بدون چربی، کم سدیم، کم کالری و بدون کلسترول هستند.

آنها همچنین مملو از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. فواید تغذیه ای بسته به نوع قارچ متفاوت است. اما به طور کلی، آنها منبع خوبی از مواد مغذی زیر هستند.

آنتی اکسیدان ها
آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد آسیب رسان که می توانند باعث بیماری هایی مانند بیماری قلبی و سرطان شوند، کمک می کنند.

آنها همچنین از شما در برابر آسیب های ناشی از افزایش سن محافظت می کنند و سیستم ایمنی شما را تقویت می کنند. قارچ ها سرشار از آنتی اکسیدانی به نام سلنیوم هستند.

در واقع، آنها بهترین منبع مواد معدنی در راهروی محصولات هستند.

بتا گلوکان
بتا گلوکان نوعی فیبر غذایی محلول است که به شدت با بهبود کلسترول و تقویت سلامت قلب مرتبط است. همچنین می تواند به بدن شما در تنظیم قند خون کمک کند و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد. اعتقاد بر این است که قارچ های صدفی و شیتاکه دارای موثرترین بتا گلوکان هستند.