با لواشک خانگی گوجه سبز به تناسب اندام برسید

لواشک خانگی گوجه سبز که بیشتر به عنوان «رول‌آپ‌های میوه‌ای» شناخته می‌شود، می‌تواند تقریباً با هر میوه تازه برای میان‌وعده یا دسری سالم درست شود که هر «بچه‌ای» آن را دوست دارد!

لواشک

پرورش سبزیجات و میوه های خود تا زمانی که گیاهان بیش از حد تولید کنند مفید است. امسال در مورد توت فرنگی و تمشک برای من چنین است. در حالی که من عاشق خوردن آنها به صورت تازه، آماده کردن آنها به روش های مختلف، آب میوه گیری، انجماد و درست کردن مربا هستم، زمانی فرا می رسد که مقدار زیاد آن زیاد است و چیز جدیدی باید امتحان شود.

وقتی امسال به حد مجاز خود رسیدم، به ساختن چرم میوه روی آوردم (از بین بردن آب میوه و آب میوه برای حفظ آنها) به جای اینکه بگذارم محصولم خراب شود و به توده کمپوست ختم شود.

علاوه بر این، رول‌آپ‌های میوه تمام‌شده یک خوراکی راحت، قابل حمل و سبک هستند که می‌توانم با بچه‌ها و نوه‌های دور و نزدیکم به اشتراک بگذارم.

چرم میوه نام «چرم» را به این دلیل گرفته است که وقتی میوه پوره شده خشک می‌شود، براق است و بافت چرمی دارد. چرم میوه یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید از میوه‌های باقی‌مانده استفاده کنید یا از مزیت‌های میوه‌های فراوان برای تهیه میان‌وعده‌های خوشمزه و سالم برای خانواده‌تان بدون مواد نگهدارنده، MSG، شربت ذرت با فروکتوز بالا، شکر و نمک موجود در بسیاری از انواع فروشگاه‌ها استفاده کنید. ; اگر از میوه های خود استفاده می کنید، در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

فقط میوه تازه مورد نیاز است. شکر یا شیرین کننده معمولاً مورد نیاز نیست زیرا بیشتر میوه ها به تنهایی به اندازه کافی شیرین هستند. اگر میوه بیش از حد ترش باشد می توان مقداری عسل به آن اضافه کرد.

افراد دیابتی می توانند چرم میوه را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف کنند، در صورتی که قندی به آن اضافه نشده باشد و با استفاده از یک تعویض منظم میوه برای پیگیری قندهای رژیمی، مصرف شود.

آسپارتام نباید استفاده شود زیرا در فرآیند خشک شدن شیرینی خود را از دست می دهد.

علاوه بر میوه های تازه، یک مخلوط کن یا غذاساز برای پوره شدن کامل میوه لازم است. خشک کردن را می توان در دستگاه آبگیری مواد غذایی یا فر انجام داد. آب‌گیری ترجیح داده می‌شود زیرا فرآیند سریع‌تر و کارآمدتر انرژی است.

آبگیری یک راه آسان و نسبتاً ترسناک برای حفظ هر گونه محصول برای ذخیره سازی یا ایجاد میان وعده های خوشمزه در طول سال است.

چرم‌های میوه‌ای DIY نیز یک پروژه آسان برای «بچه‌ها در آشپزخانه» است.