انجیر خشک برای دیابتی ها موجب فلج شدن آن ها می گردد

انجیر خشک برای دیابتی ها دارای طیف غذایی قابل توجهی از جمله سطوح بالای پروتئین، کربوهیدرات، کلسیم، ویتامین K، پتاسیم، آهن و منیزیم است.

انجیر

از نظر فیبر غذایی، انجیر خشک نسبت به هر میوه دیگری دارای محتوای بالاتری است. 1/2 فنجان از این انجیر، که حدود 9 میوه خشک است، کمتر از 200 کالری دارد و تقریباً هیچ محتوای چربی ندارد.

این میوه های خشک همچنین آنتی اکسیدان ها و مواد فعال مختلفی را برای تقویت بیشتر سلامتی شما ارائه می دهند. همچنین مقادیر کمی از اسیدهای چرب امگا 6، اسید گلوتامیک و اسید لینولئیک وجود دارد.

فواید انجیر خشک
مهمترین فواید سلامتی انجیر خشک شامل توانایی آن در تقویت استخوان ها، کاهش فشار خون، بهینه سازی هضم، کمک به کاهش وزن و تنظیم علائم دیابت و غیره است.

مراقبت از پوست
این میوه های خشک با داشتن مقدار مناسبی از ویتامین E، ویتامین C و کلسیم، می توانند پوست شما را تقویت کنند.

این مواد فعال می توانند به عنوان آنتی اکسیدان عمل کنند تا رادیکال های آزاد را از بین ببرند و از ایجاد استرس اکسیداتیو که منجر به چین و چروک، لکه های پیری و سایر لک ها می شود، جلوگیری کنند.

همچنین می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد و شما را برای مدت طولانی‌تری جوان‌تر نگه دارد.

تراکم استخوان
طیف متنوعی از مواد معدنی موجود در این میوه های خشک وجود دارد که می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به دنبال محافظت از تراکم استخوان خود هستند.

با افزایش سن، بدن شما مواد معدنی را از استخوان ها بیرون می کشد، در نتیجه مفاصل ضعیف می شوند و خطر پوکی استخوان افزایش می یابد. میوه هایی مانند این می توانند این روند را کاهش دهند.