گران ترین فلزاتی که برای ساخت فریم عینک طبی زایس استفاده شده است

برای به دست آوردن آلیاژهای فلزی مناسب برای تولید عینک، اغلب باید از عنصری مانند نیکل استفاده کرد که با این حال، عامل اصلی حساسیت های پوستی متعدد نیز می باشد.

تیتانیوم چهارمین عنصر فلزی موجود در طبیعت است، به شکل ترکیبات مختلف، بسیار مقاوم، انعطاف پذیر و سبک است، زنگ نمی زند، بلافاصله با رنگ خاکستری نقره ای قابل تشخیص است.

فریم عینک طبی زایس را از فلزات باکیفتی می سازند و طرح های بسیار متنوعی دارد.

با این حال، این فلز بسیار گران قیمت است، جوشکاری و رنگ آمیزی آن دشوار است، بنابراین شیشه های تیتانیومی معمولا در طیف بسیار محدودی از رنگ ها در دسترس هستند.

فلز دیگری که به طور گسترده در فریم های عینک استفاده می شود، فولاد ضد زنگ است: عمدتاً از آهن تشکیل شده است، با مخلوطی از نیکل، منگنز و کروم، بسیار براق است و اجازه می دهد فریم های عینک نازک و مستحکمی با مقاومت قوی در برابر خوردگی ایجاد شود.

مانند سایر فلزات، حتی ایجاد قاب های فولادی ضد زنگ نیاز به یک فرآیند جوشکاری پیچیده دارد، که با این حال امکان به دست آوردن معابد خاصی را می دهد.

فریم‌های استات سلولز را می‌توان با دو روش مختلف ساخت، یک بلوک اکسترود شده از ورق‌های استات را می‌توان برش داد، بنابراین یک عینک مقاوم‌تر و پایدارتر به دست آورد.

یا می‌توان از زیل دانه‌ای استفاده کرد که در دماهای بالا مایع می‌شود و در نتیجه قالب‌گیری تزریقی می‌شود.

در مورد دوم، ما در مورد فریم های استات تزریقی صحبت می کنیم که پایداری کمتری دارند و از نظر اقتصادی سود بیشتری دارند.

در وب سایت و مراکز ما می توانید تمام فریم های عینک را کشف کنید و مواد مختلف را شخصاً آزمایش کنید و از کارکنان متخصص برای انتخاب بهترین مورد مطابق با نیازهای شخصی خود مشاوره بگیرید.