کودکان با پوشیدن لباس مردانه سرحال تر هستند

این مطالعه از یک لنز بهداشت عمومی برای بررسی شواهدی در مورد تأثیرات پوشیدن لباس فرم مدرسه بر سلامت و نتایج تحصیلی دانش‌آموزان استفاده می‌کند. همچنین دلایل زیربنایی استفاده از یونیفرم مدرسه را بررسی می‌کند، دلایل تاریخی استفاده از سویشرت شلوار مردانه ورزشی یکنواخت را بررسی می‌کند.

همچنین چگونگی طرح مسائل مربوط به برابری، حقوق بشر، و وضعیت کودکان به عنوان یک گروه آسیب‌پذیر را در بحث‌های مربوط به لباس مدرسه بررسی می‌کند.

ادبیات شناسایی شده نشان می دهد که یونیفرم هیچ تأثیر مستقیمی بر عملکرد تحصیلی ندارد، اما به طور مستقیم بر سلامت جسمی و روانی تأثیر می گذارد.

دختران، اقلیت‌های قومی و مذهبی، دانش‌آموزان با تنوع جنسیتی و دانش‌آموزان فقیرتر به‌طور نامتناسبی از سیاست‌ها و لباس کار مردانه یکنواختی که طراحی نشده است آسیب می‌بینند که متناسب با نیازهای فیزیکی و اجتماعی فرهنگی آنها نیست.

به طرز متناقضی، برای برخی از دانش آموزان، یونیفرم مانعی برای آموزش ایجاد می کند که در ابتدا برای رفع آن ایجاد شده بود. این مقاله نشان می‌دهد که بهداشت عمومی دیدگاه جدیدی در بحث‌ها و دلایل استفاده از یونیفرم مدرسه ارائه می‌کند و به آن کمک می‌کند.

این بررسی چشم‌انداز تحقیقاتی را در مورد لباس مدرسه نشان می‌دهد و زمینه‌هایی را برای تحقیقات بیشتر برجسته می‌کند. علیرغم بررسی منظم قضایی، جامعه و مطبوعات، اجماع کمی در مورد عملکرد لباس‌های فرم مدرسه، یا توافق در مورد شواهدی مبنی بر تأثیر آن بر آموزش و سلامت وجود دارد.

نقض خط مشی سویشرت مردانه دکمه دار منجر به پرونده های قضایی شده است، و دادگاه ها توجه دارند که در تمرکز بر حق و نادرستی یک خط مشی لباس فرم خاص، مسائل اساسی طراحی و خط مشی لباس نادیده گرفته می شود.

در همین حال، در آغاز سال تحصیلی در بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان، مقالات مطبوعاتی متعددی در مورد بار هزینه ای که برای خانواده ها برای تهیه لباس های فرم مدرسه وجود دارد، اینکه آیا آنها ارزش پولی دارند و آیا طراحی لباس برای زندگی مدرن مناسب است، وجود دارد.

به نظر می رسد بحث در یک بحث سطحی در مورد خوب یا بد بودنسویشرت مردانه قهوه ای با مشکل مواجه شود. به ندرت بحث ها به شواهد تجربی در مورد طراحی لباس فرم مدرسه و سیاست در مورد استفاده از یکنواخت اشاره می کنند.

این وضعیت سوالاتی را در مورد در دسترس بودن شواهد برای استفاده از یونیفرم مدرسه، تأثیرات آن بر پیامدهای آموزشی یا سلامتی، و دلایل اساسی برای استفاده از لباس مدرسه ایجاد می کند.

  • منابع:
  1. Reviewing School Uniform through a Public Health Lens: Evidence about the Impacts of School Uniform on Education and Health
  • تبلیغات:
  1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
  2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
  3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
  4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید