ژل رویال یخ زده خشک شده کلاژن

ژل رویال برخلاف عسل خیلی زود فاسد می شود. عسل به دلیل اینکه رطوبت کمی دارد حتی در دمای محیط می تواند سالها سالم بماند اما ژل رویال به دلیل داشتن رطوبت بالا باید در شرایط خاصی نگهداری شود. این ژل به شدت به نور، هوا و دمای مکان حساس است. پس برای نگهداری آن باید تمام نکات نگهداری آن رعایت شود تا دچار کپک زدگی و خرابی نشود. تحقیقات نشان داده ژل رویال در یخچال تا 6 ماه و ژل رویال یخ زده تا 2 سال قابل استفاده است.

ژل رویال یخ زده خشک شده کلاژن

چگونه ژل رویال اصل را تشخیص دهیم

تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چندان کار آسانی نیست پس بهترین کار این است که قبل از اقدام به خرید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنیم تا دچار اشتباه نشویم.

طریقه شناخت ژل رویال اصل: ما برای کسب اطلاعات دقیق برای شناخت ژل رویال اصل به دنبال منابع علمی مختلف رفتیم اما حقیقت این است معیارهای جهانی مشخصی برای شناخت ژل رویال اصل و تعین سطح کیفیت ژل رویال وجود ندارد. اما خوشبختانه با شناخت یک سری خصوصیات عمومی این ماده تا حدی می توان محصول اصل از تقلبی را تشخیص داد و همینطور با دانستن این موارد میتوان فهمید ژل رویال سالم است یا فاسد.

ژل رویال اصل زرد کمرنگ یا لیمویی است. بو و طعم ترش یا تند دارد و غلظت ان ژلاتینی و چسبنده است.

طریقه شناخت ژل رویال تقلبی: زل رویال از مقوی ترین مواد غذایی است که زنبور داران برای بدست اوردن ان سختی زیادی را تحمل میکنند. این ژل نادر و به علت خواص غذایی و دارویی آن بسیار پر متقاضی است. با توجه به ویژگی های گفته شده طبیعتا قیمت بالایی نیز دارد.

متاسفانه برخی از تولید کنندگان برای تولید ژل رویال بیشتر با قیمت کمتر، اقدام به تولید ژل رویال با ترکیب شربت ذرت و فروکتوز و عصاره مخمر کرده اند. درست است که تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی خارج از ازمایشگاه کاری دشوار است اما شناخت چند نکته میتواند در تشخیص صحیح به ما کمک کند. بطور مثال ژل رویال تقلبی غالبا بوی فنل دارد. رنگ ان بیشتر به سفید متمایل است تا زرد و به راحتی در آب حل می شود در صورتی که ژل رویال اصل قابل حل شدن درآب نیست.

خواص ژل رویال برای معده

خواص ژل رویال برای معده استفاده از ژل رویال یک راه طبیعی برای تقویت معده و کاهش دردهای معده است. در سالهای اخیر سبک غلط زندگی باعث شده است تا بسیاری از افراد با مشکلات و بیماریهای معده مواجه شوند. در این مطلب به اختصار از فواید ژل رویال برای معده میگوییم تا اگر شما هم با مشکلات معده مواجه شده اید برای درمان به سراغ این ماده معجزه آسا بروید.

  1. هضم اسان غذا: تحقیقات نشان می دهد چسبندگی موجود در ژل رویال باعث هضم بهتر غذا خواهد شد. همانطور که می دانید یکی از دلایل درد معده ، دیر هضم شدن غذا است. اگر با مشکل دیر هضم کردن غذا مواجه هستید بهتر است بعد از وعده های غذایی مقدار کمی ژل رویال را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کرده و میل نمایید.
  2. درمان زخم معده: محققان با انجام آزمایش روی حیوانات، تاثیر استفاده از ژل رویال برای معده را متوجه شدند. به طور علمی اثبات شد است که استفاده از ژل رویال برای درمان زخم معده بسیار موثرتر از امپرازول است.
  3. درمان بیماری های ناشی از هلیکوباکتر پیلوری: بیماری هایی مانند گاستریت مزمن، زخم معده، زخم اثنی عشر یا حتی سرطان معده در اثر وجود این باکتری در معده، ایجاد می شود. استفاده از ژل رویال در از بین بردن این باکتری بسیار موثر است.

ژل رویال کیندر

ژل رویال توسط زنبور عسل تولید می شود و حالت ژلاتینی دارد. ژل رویال سرشار از انواع ویتامین، مواد معدنی، پروتئین، کربوهیدرات و اسیدهای چرب ترانس است. ژل رویال کیندر یک مولتی ویتامین منحصر به فرد است که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی مصرف آن در کودکان موجب تقویت سیستم ایمنی کودکان و بهبود عملکرد مغز و حافظه آنها میشود. ژل رویال کیندر حاوی ژل رویال، پروپولیس، روی و ویتامین های آ و دی است که برای تقویت عمومی بدن کودکان استفاده می شود. مصرف این محصول برای نوجوانان و بزرگسالان نیز مفید خواهد بود.

پروپولیس یک ماده چسبناک است که توسط زنبور کارگر تولید می شود. تحقیقات مختلف نشان داده این ماده درمانی موثر برای بیماریهای عفونی و التهابی خواهد بود. علاوه بر این برای تقویت رشد کودک نیز بسیار موثر است. استفاده از پروپولیس می تواند به افزایش جذب کلسیم و فسفر، بهبود مصرف آهن در بدن افراد و افزایش وزن کمک کند.

روی یکی از املاح ضروری برای بدن است اما بدن قادر به ذخیره کردن ان نیست به همین علت باید در برنامه غذایی روزانه افراد قرار بگیرد تا فرد دچار عوارض ناشی از کمبود ان مانند: کاهش اشتها، تاخیر در رشد و بلوغ نشود.

ویتامین A یکی از ویتامین های موجود در این ماده خوراکی است که کمبود ان با علائمی مانند خشکی چشم و شب کوری همراه است.

اگر نوزاد در طولانی مدت تنها از شیر مادر تغذیه شود و ویتامین D دریافت نکند ممکن است در سنین رشد به راشیتیسم مبتلا شود. راشیتیسم نوعی بیماری مفصلی است که علائمی مانند استخوان درد، تغییر شکل استخوان، تاخیر در رشد و ناهنجاریهای فکی و دندانی دارد.

ژل رویال خارجی

ژل رویال خارجی تا اواخر قرن 19 میلادی هیچ کس از خواص ژل رویال مطلع نبود به همین علت از ان استفاده نمیشد. اما در سال 1888 سرانجام یک دانشمند آلمانی متوجه شد زنبور ملکه در تمام طول عمر خود غذایی متفاوت از سایر زنبورهای کارگر استفاده میکند و دلیل قدرت باروری بالا و طول عمرش استفاده از ژل سلطنتی یا همان ژل رویال است. این ماده مقوی که به دلیل خواص فراوان به اکسیر سلامتی معروف شده است انواع اسید آمینه، نوکلئوتید و ویتامین های مورد نیاز بدن را در خود دارد.

ژل رویال نه تنها مصرف خوراکی دارد بلکه برای درمان بسیاری بیماریها نیز استفاده میشود. به همین علت مشتریان زیادی دارد به حدی که تولیدات داخلی این محصول جوابگوی نیاز مشتریان نیست. بیشترین ژل رویالی که در بازار وجود دارد تولید داخل نیست و در کشورهایی مانند چین و فرانسه تولید شده است و قیمت کمتری نسبت به نمونه داخلی دارد. البته نوع خارجی این محصول علاوه بر قیمت کمتر خواص کمتری هم دارد و نسبت به نوع ایرانی ان باید مدت زمان بیشتری مصرف شود تا موثر باشد.

ژل رویال در شیردهی نی نی سایت

زمانی که ناچار می شویم برای درمان بیماری از دارو استفاده کنیم این را میدانیم که این دارو علاوه بر خواصی که دارد دارای عوارض نیز هست. شاید گمان کنید این مسئله فقط در مورد داروهای شیمیایی صدق میکند و داروهای طبیعی و گیاهی را شامل نمی شود اما حقیقت این است که داروهای طبیعی هم عوارضی دارند بنابراین افراد قبل از استفاده باید از این عوارض آگاه باشند.

متاسفانه بر خلاف تصور اکثر افراد همه داروهای طبیعی بدون عوارض نیستند حتی اگر عوارضی هم نداشته باشند ممکن است مصرف همزمان آنها با بعضی داروها تداخل داشته باشد یا با بعضی از مزاج ها سازگار نباشد. در هر صورت باید قبل از استفاده از هر دارویی عوارض آن را بررسی کنید.

یکی از داروهای طبیعی که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است، ژل رویال میباشد. خوشبختانه این داروی طبیعی در درمان بسیاری از بیماری هایی که علم نوین پزشکی درمانی برای ان نیافته است هم موثر است. اما این خواص و فواید دلیل بر این نیست که همه افراد میتوانند از ان استفاده کنند.

افراد مبتلا به آلرژی: افرادی که بدن آنها نسبت به مواد غذایی طبیعی و فصول مختلف سال آلرژی نشان می دهد، باید در مصرف ژل رویال احتیاط کنند. همچنین افرادی که به خوردن عسل آلرژی دارند باید از مصرف ژل رویال هم پرهیز کنند تا پس از مصرف دچار مشکلات تنفسی،شوک عصبی، خارش، ورم گلو و فشار خون که از عوارض مصرف ژل رویال در این افراد است نشوند.

زنان باردار و شیرده: به هر دلیلی که در دوران بارداری یا شیردهی مجبور به مصرف ژل رویال شده اید باید سریعا مصرف ان را قطع کنید زیرا مصرف این ماده در بارداری منجر به سقط جنین می شود و مصرف ان در زمان بارداری سلامت مادر و نوزاد را به خطر می اندازد.

کودکان: کودکان زیر 3 سال نباید از ژل رویال استفاده کنند. زیرا دچار مشکلات مختلفی مانند اختلال در هضم غذا شده و بدن آنها توانایی مبارزه با سموم موجود در ژل رویال را ندارد.

بانوان مستعد سرطان سینه: افرادی که به دلیل سابقه خانوادگی مستعد ابتلا به سرطان سینه هستند نباید از ژل رویال استفاده کنند. درست است که در مطالب قبلی این ماده خوراکی و دارویی را ضد سرطان معرفی کردیم اما مصرف ان در این افراد ریسک ابتلا را بالا میبرد.

مبتلایان به آسم: مصرف ژل رویال در مبتلایان به آسم بیماری آنها را تشدید میکند. توصیه میشود این افراد از بره موم یا فراورده های آن استفاده کنند.

ژل رویال شرکت تکسو

ژل رویال شرکت تکسو ژل رویال یا شاه انگبین یک ترشح پروتئینی حاصل از فک زنبور عسل کارگر است که لاروها و زنبور ملکه از ان استفاده میکنند. لاروها در 4 روز اول زندگیشان تنها از این ماده استفاده می کنند و بعد از ان غذایشان تغییر میکند اما زنبور ملکه در تمام طول عمر خود تنها غذایش ژل رویال است به همین علت جثه بزرگی دارد و عمر ان 3 تا 5 سال است و در زمان تخمک گذاری قادر است روزانه 3 هزار تخم بگذارد. این مسئله نشان دهنده خواص معجزه آسای ژل رویال برای تقویت نیروی جنسی و به تاخیر انداختن روند پیری در افراد است.

ژل رویال حاوی انواع مواد معدنی، ویتامین های B5 و B6 است. موجب تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر می شود. در کاهش عوارض یائسگی موثر است. جوان کننده پوست است و چروک ها را برطرف میکند. ناباروری را درمان میکند و حتی در درمان دیابت نوع دو نیز امتحان خود را پس داده است. توجه داشته باشید برای انکه ژل رویال زمان بیشتری قابل مصرف باشد باید ان را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

خواص سیاه دانه و عسل و ژل رویال

ژل رویال آرامش بخش اعصاب، مقوی قلب و اعصاب، پیشگیری و درمان کننده انواع سرطان، درمان کننده نازایی و ناباروری، درمان کننده زود انزالی مردان، تقویت نیروی جنسی، مفید برای درمان انواع کم خونی، درمان ریزش مو، جوان کننده و تقویت کننده پوست، تقویت کننده سیستم دفاعی و ایمنی بدن، مفید برای بیماریهای کبد، رفع استرس و تپش قلب و … است که اگر با عسل و سیاهدانه ترکیب شود تاثیرات آن دو چندان می شود.

ژل رویال و غلظت خون

ژل رویال و غلظت خون ژل رویال میتواند به عنوان دارویی موثر در کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون باشد. اگر این دو ماده در بدن در سطح مناسبی قرار بگیرند قلب میتواند به خوبی فعالیت کند. برای این منظور افرادی بیمار باید روزانه 3 گرم ژل رویال مصرف کنند تا شاهد کاهش 4 درصدی کلسترول‌های بد بدن باشند. همچنین ژل رویال میتواند در درمان تصلب شرایین نیز مفید واقع شود.

ژل رویال با کاهش دادن فشار خون از قلب و سیستم گردش خون محافظت میکند. تحقیقات نشان میدهد در این ژل نوعی پروتئین های خاص وجود دارد که باعث شل شدن رگ ها و عروق میشود در نتیجه فشار خون افراد کاهش می یابد.

یک گرم ژل رویال چقدر است

ژل رویال ارگانیک علاوه بر مصرف دارویی مصرف خوراکی نیز دارد و توصیه میشود افراد برای تقویت عمومی بدن به جای استفاده از کپسول های مولتی ویتامین شیمیایی که عوارض جانبی بسیاری دارد از ژل رویال استفاده کنند. بسته به دلیل استفاده افراد از ژل رویال، میزان و روش استفاده از آن متفاوت خواهد بود. اما بطور کلی دوز مناسب برای افراد بالغ حدود 2 الی 10 میلی گرم به ازای هر یک کیلوگرم وزن فرد مصرف کننده تعیین شده است.

ژل رویال به روشهای مختلفی استفاده می شود:

  1. به شکل زیر زبانی: این روش، بهترین روش استفاده است زیرا خواص این ماده بدون اینکه تجزیه شود وارد خون می شود. در این روش باید صبح ناشتا بعد از مسواک زدن 1 گرم از ژل رویال که تقریبا معادل یک عدد نخود است را زیر زبان قرار دهید تا کم کم آب شود و تا نیم ساعت بعد از مصرف هم چیزی میل نکنید تا تاثیر ان از بین نرود.
  2. بصورت خوراکی: استفاده این روش به دلیل این که مواد مغذی ژل به خصوص پروتئین‌های آن توسط اسید معده تجزیه می‌شود، اصلا توصیه نمی‌شود.
  3. به شکل کپسول شده: استفاده از کپسول های آماده ژل رویال در بازار مانند روش اول استفاده عمل میکند و خاصیت ان این است که کپسول در معده تجزیه نمیشود و مستقیما وارد روده فرد میشود.
  4. ترکیب شده با عسل: در این روش ژل رویال مخلوط شده با عسل به میزان یک قاشق غذاخوری به صورت ناشتا مصرف می شود.