پارچه اسپان باند بیمارستانی زمان درمان را کم کنید

این پارچه اسپان باند متری از یک بافت ساده ساخته می شود که در آن دو نخ پنبه ای تابیده شده و کرپ تار را تشکیل می دهند و ترکیبی از نخ های پنبه ای و پشمی یا نخ های پنبه ای و ابریشم مصنوعی بافت را تشکیل می دهند.

نخ های تار در یک الگوی تکراری از دو نخ در پیچ S و دو نخ در پیچ Z مرتب شده اند. لباس بیمارستانی یکبار مصرف بافته شده بر روی یک بافندگی با عرض باریک همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است تولید می شوند.

این باندها به صورت بافتنی نیز موجود هستند. با استفاده مکرر، آنها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و کشیده می شوند. با شستن پارچه گان یکبار مصرف در آب گرم و صابون می توان خاصیت ارتجاعی را تا حدودی به دست آورد.

چه به صورت بافتنی و چه بافتنی، باند پنبه‌ای کرپ به طول پیوسته و بدون اتصال عرضه می‌شود. طول، عرض و وزن بسته به نیاز و هدف متغیر است. ممکن است لبه های سریعی داشته باشد یا ممکن است لازم باشد با گیره محکم شود.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به دو صورت سفید شده و سفید نشده عرضه می شوند. همچنین می‌ توان آن‌ها را در رنگ‌های مختلف برای زیبایی ظاهری بهتر تهیه کرد، رنگ‌های اصلی سفید، مایل به سفید و برنزه روشن هستند.

  • منابع:
  1. An overview of bandages
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!