هودی دخترانه که فضانورد روسی در فضا به تن داشت!

سال‌ها پیش برندی توسط سیمونا ونتورا و یکی از دوستانش تأسیس شد و آن‌ها مجموعه‌ای از هودی ها و شلوارهای گرمکن را راه‌اندازی کردند که برای بیرون رفتن در شب نیز ایده‌آل بودند.

این برند Star-Chic نام دارد و می‌خواهد نشان دهد که حتی یک لباس ورزشی یا یک گرمکن می‌تواند لباس مناسبی باشد، حتی برای یک شام شجاعانه در یک رستوران.

بدیهی است که هودی دخترانه مدل‌های گرمکن بسیار شیک و شیکی هستند که می‌توان آن‌ها را با کفش‌های پاشنه بلند نیز پوشید.

اما همیشه با هودی ها سروکار دارند و در دنیای هودی های کلاسیک ارزش‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که برای آن بسیار رایج هستند: راحت، کاربردی، قابل شستشوی آسان.

اول از همه، برای ادعای شناخت عمیق دنیای هودی ها، باید یاد بگیریم که هودی اصیل را از بسیاری از لباس های دیگر که می توانند شباهت های زیادی با یک هودی داشته باشند، تشخیص دهیم، بدون اینکه یکی از آن ها باشد.

در واقع، پیراهن‌های زیادی در بازار وجود دارد که از انواع پارچه ساخته شده‌اند که می‌توان آن‌ها را با هودی های واقعی اشتباه گرفت.

معمولاً سوئیشرت‌های معتبر بر اساس فصلی از سال که در آن پوشیده می‌شوند، تقریباً منحصراً از پنبه کم و بیش سنگین ساخته می‌شوند.

در واقع، هودی های زمستانی بسیار ضخیم‌تر از تابستانی‌ها هستند که همیشه از پنبه ساخته می‌شوند، اما بسیار سبک‌تر و قابل تنفس هستند.

علاوه بر این، در بیشتر موارد، هودی مجهز به کاپوت است، حتی اگر همانطور که قبلاً گفتیم، مدل هایی نیز وجود داشته باشند که آن را ندارند.

گرمکن‌ها چه مقنعه داشته باشند و چه نباشند، از یقه شروع می‌شوند و به کمر می‌رسند و تمام تنه را می‌پوشانند، با آستین‌های بلندی که در مورد هودی های زمستانی به مچ می‌رسد، البته آستین‌های کوتاه یا حتی بدون آستین هم وجود دارد.

این جلیقه‌ها را می‌توان در فصل تابستان مستقیماً روی پوست پوشید یا از زیر آن پیراهن آستین بلند یا کوتاه پوشید.