نوعی ساعت فسیل اتوماتیک که قادر است با شما صحبت کند!

در ادامه، این ساعت با استفاده از مواد مقاوم در برابر شکستگی و با کیفیت عالی ساخته شده است که به افزایش طول عمر آن کمک می کند. همچنین در رنگ‌های قاب مانند سیاه، سفید یا طبیعی موجود است و ممکن است با عقربه‌های ساعت و دقیقه سفید یا سیاه ارائه شود.

10. ساعت دیواری بتنی مدرن ConcreteGeometryUA

اگر می‌خواهید یک حس صنعتی شیک به دکوراسیون اتاق بدهید، به این ساعت فسیل اتوماتیک مدرن که با دقت دست ساخته شده است نگاه نکنید. این ساعت دارای جزئیات شیک و یک پایه بتنی گرد محکم است که استحکام زیادی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، این طراحی دارای جنب و جوش منحصر به فردی است که در خانه ها و فضاهای اداری ظاهری چشمگیر ایجاد می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که این ساعت کاملاً سنباده می‌شود تا بافتی صاف داشته باشد. همانطور که گفته شد، لبه ها کاملاً صاف نیستند و دارای عیوب کمی هستند که به جذابیت کلی می افزاید.

ساعت فسیل اتوماتیک

برای کسانی که مایل به آزمایش طرح های جسورانه ساعت هستند، این ساعت دیواری هوادار و سبک گزینه ای قابل توجه است. با عقربه های ساعت طلایی و قاب علف دریایی، می تواند افزودنی عالی برای هر فضای ساحلی باشد.

گفته می شود، چنین طراحی در واقع یک به روز رسانی سرگرم کننده را در هر اتاق ایجاد می کند و حس طبیعی و خانگی را به محیط القا می کند. علاوه بر این، این ساختار شامل سخت افزار آویزان است که به راحتی قابل حمل است و در ایالات متحده ساخته شده است.

12. ساعت برقی مدرسه
این مدل Schoolhouse با الهام از دوام و ظاهر کلاسیک ساعت های دیواری صنعتی، می تواند به زیبایی هر اتاقی را برجسته کند. طراحی آن با حاشیه ضخیم موجود در طیفی از رنگ های روشن از جمله زرد، خرمالویی و سبز گروهبانی مشخص شده است. و کمک به دوام برتر آن استفاده از یک بدنه فولادی تابیده شده، یک صفحه فولادی و یک لنز شیشه ای گنبدی است.