لوبیا چیتی برای رشد جنین مفید است

لوبیا دارای ترکیبات زیست فعالی مانند فلاونوئیدها است که اعتقاد بر این است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند. لوبیا چیتی به ویژه سرشار از کامفرول است که یکی از آنتی اکسیدان های موجود در غذاهای گیاهی است.

طبق بررسی سال 2021 در مجله بین المللی علوم مولکولی، کامفرول دارای خواصی است که ممکن است به طور موثر التهاب را کاهش دهد و از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند، که ممکن است خطر ابتلا به سرطان و بیماری های عصبی مانند آلزایمر را کاهش دهد.

اگر از یک رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری پیروی می کنید، مهم است که توجه داشته باشید که لوبیا چیتی حاوی ویتامین B12 نیست، یک ماده مغذی ضروری برای مغز و اعصاب و برای ساخت گلبول های قرمز خون و حمایت از تولید DNA.

لوبیا چیتی

ویتامین B12 عمدتاً در منابع حیوانی از جمله گوشت و مرغ و همچنین صدف و ماهی های چرب مانند سالمون و قزل آلا یافت می شود. همچنین می توانید ویتامین B12 را در تخم مرغ، پنیر و ماست پیدا کنید.

ویتامین B12 همچنین به غلات غنی شده و برخی از نوشیدنی های گیاهی اضافه می شود. حتما برچسب حقایق تغذیه و لیست مواد تشکیل دهنده را بخوانید تا مطمئن شوید که ویتامین B12 اضافه شده است. قیمت لوبیا چیتی را می توانید از طریق این سایت استعلام بگیرید.

اگر به اندازه کافی غذاهای غنی از ویتامین B12 نمی خورید یا مشکلاتی با جذب ویتامین B12 دارید، ممکن است به مکمل B12 نیاز داشته باشید. با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه خود یا یک متخصص تغذیه ثبت شده صحبت کنید تا بدانید که آیا مکمل برای شما مناسب است یا خیر.