لوبیا منبع مهم پروتئین در کشورهای در حال توسعه

لوبیا منبع مهم پروتئین در کشورهای در حال توسعه است. از آنجایی که جمعیت در دهه‌های اخیر رژیم‌های غذایی به سبک غربی بیشتری را اتخاذ کرده‌اند، مصرف لوبیا خشک کاهش یافته است. به عنوان مثال، بین دهه 1960 و 1990، مصرف لوبیا خشک 40 درصد در هند و 24 درصد در مکزیک کاهش یافت. ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

لوبیا تعدادی ریزمغذی های مهم را در رژیم غذایی به همراه دارد (جدول 1). بر اساس داده های NHANES 1999-2002، نسبت به افراد غیرمصرف کننده، افرادی که در چهارمین چهارم مصرف لوبیا بودند (میانگین مصرف: 277.1 گرم در روز) 31٪، 22٪، 13٪ و 12٪ فولات، آهن، روی و منیزیم بیشتری مصرف کردند. به ترتیب.

گرفتن نفخ حبوبات باعث شده تا لوبیا بهتر هضم شود.

لوبیا همچنین سرشار از پتاسیم است، یک ماده معدنی که توسط DGAC به عنوان یک ماده مغذی مورد توجه شناخته شده است. مردان و زنان بالغ ایالات متحده به ترتیب تنها دو سوم و نیمی از مقدار توصیه شده رژیم غذایی (RDA) را برای این ماده مغذی مصرف می کنند. یک وعده لوبیا بین 300 تا 400 میلی گرم پتاسیم دارد که مشابه با یک وعده شیر گاو است.

طبع لوبیا چیتی ممکن است ساعاتی طول بکشد و جالب توجه است، DGAC خاطرنشان کرد که رسیدن به میزان توصیه شده پتاسیم بدون 3 وعده لبنیات در روز دشوار خواهد بود، نتیجه ای که نشان دهنده درجه عدم مصرف معمول لوبیا در ایالات متحده است، زیرا به آنها اشاره مشابهی داده نشده است. تولید مبل کرم قهوه ای در بازار آق قلا رونق می باشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
    2. سگ های آموزش دیده سگ نگهبان
    3. تمرکز مداوم رنو تی بر موتورهای احتراق داخلی
    4. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری