لایحه جدید دولت در خصوص کسب و کار

مجلس شورا اسلامی در ایران همواره در پی تغییر اوضاع مملکت در حال تصویب و یا لغو قانون هایی می باشد که در ادامه از جمله لایحه های مهم آن را با هم بررسی می نماییم.

 

گل همیشه بهار

گل همیشه بهار گیاهی از تیره ستاره ای که دارای ساقه ای افراشته می باشد، این گیاه دارای گل زرد رنگی می باشد که در زمره گیاهان یک ساله قرار می گیرد، 20 تا 50 سانتی متر ساقه آن رشد می کند و دارای برگهای بیضوی، دراز و پوشیده از کرک می باشد.

زعفران صادراتی

از فاکتورهای تاثیرگذار در کیفیت زعفران پس از برداشت گل، فرایند خشک کردن می باشد روش خشک کردن زعفران صادراتی ایران متفاوت است و به دو روش سنتی و مدرن خشک می شود.

دانه روغن کلزا

در این بخش از مطلب قصد داریم به نحوه فروش دانه روغن کلزا بپردازیم که امروزه با کیفیت عالی و قیمت مناسب با تخفیف 15 درصد می توان آن را از طریق مراکز عمده فروش در سراسر کشور در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار داد که فروش عمده محصول به دلیل حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

ادویه پاپریکا

این محصول دارای رنگی قرمز مانند است و به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد این ادویه پاپریکا دارای طعم های ملایم تا تند وجود دارد و در پخت بسیاری از غذاها آن را مورد استفاده قرار می‌دهند و در بازار با بسته بندی های متنوع و گوناگون در نوع برند های معتبر عرضه شده و می توان آن را به راحتی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.