لامپ ال ای دی چرخ خیاطی که می تواند نور یک ساختمان را تامین کند!

بین سال‌های 2009 تا 2013، جامعه اروپا لغو لامپ‌های رشته‌ای قدیمی را به استثنای لامپ‌های تزئینی و کوچک برای وسایلی مانند اجاق‌ها، هودها یا یخچال‌ها با توان بسیار کم و در نتیجه مصرف کم، تحمیل کرد.

لامپ ال ای دی چرخ خیاطی نسبت به دیگر انواع لامپ نور زیادی ندارد و فقط هنگام دوخت لباس کاربرد دارد.

جایگزین هایی که در ابتدا تا حدودی جایگزین مصرف کننده سنتی شده بودند، در عوض دارای یک سری مزیت های قابل توجه هستند.

از کاهش مصرف، عبور از بازده و روشنایی بهتر، به لطف پیشرفته ترین فناوری ها، تا اثرات زیست محیطی سازگار با محیط زیست و بازده انرژی بیشتر.

در این میان، علاوه بر هوشمند (با اشکال خاص، ایده آل، برای مثال، برای کنترل از راه دور)، هالوژن (با نور گرم و به ویژه روشن، و مدت زمان حدود 1، حتی 2 سال)، صرفه جویی در لوله‌ها و دایره‌های انرژی و فلورسنت که به نوبه خود جایگزین نئون شده‌اند.

آن‌هایی را می‌یابیم که تا به حال شاید به رایج‌ترین و پرکاربردترین لامپ‌ها در سراسر اروپا و بنابراین، بدیهی است که در کشور ما نیز تبدیل شده‌اند.

ما در مورد لامپ های LED صحبت می کنیم، با عمر بسیار طولانی، تا 20000 ساعت کارکرد، که معادل 10/15 سال استفاده متوسط ​​است، دوره واقعاً قابل توجهی که به راحتی تنها قیمت ظاهراً گران تر را از بین می برد.

مقایسه بازده/زمان مخفف ال ای دی در لغت به معنای دیود ساطع نور است، یعنی دیودی (جزء الکترونیکی) که هر زمان که جریان الکتریکی از آن عبور کند، نور ساطع می کند.

با حداقل اندازه، می توان آن را بسته به سطح روشنایی که باید به دست آورد، در یک عدد ترکیبی در همان لامپ استفاده کرد.

یک جایگزین عالی: لامپ های LED A60 تنها 10٪ انرژی مصرف می کنند، به روشنی یک لامپ هالوژن 120 وات، اما خروجی نور 1350 لومن و رنگ سفید را ارائه می دهند.