قیمت ژل رویال + خرید ژل رویال عسل و فروش ژل رویال یخ زده

ژل رویال به نام‌ های مختلفی مانند ژل زنبور عسل، ژل سلطنتی، رویال ژل و یا شاه انگبین شناخته می شود. این محصول در کنار عسل و گرده گل جزو مهم ترین فرآورده های حاصل از زنبور عسل محسوب می‌ شود که خواص مختلف و بی نظیر درمانی و یا تقویتی دارد.

همواره خرید ژل رویال عسل از مراکز معتبر تولیدی و با کیفیت از مسائل مهم محسوب می شود. به همین منظور ما برای راحتی کار شما خرید اینترنتی این مجموعه را راه اندازی کرده ایم تا به راحتی بتوانید ژل رویال را با قیمتی مناسب و کیفیت استثنایی در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت ژل رویال + خرید ژل رویال عسل و فروش ژل رویال یخ زده

خواص گرده گل و ژل رویال

در واقع زنبور عسل به دو منظور ژل رویال را تولید می کند. اول اینکه این ماده به عنوان اصلی ترین ماده غذایی برای پرورش لاروهای زنبور عسل در روزهای ابتدایی می باشد و دوم اینکه این ماده به عنوان غذای زنبور ملکه تا آخر عمر مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب توجه در مورد تغذیه لاروهای نوزاد با ژل رویال این است که لاروهایی که در سه روز اول از این ژل تغذیه می کنند به زنبورهای کارگر تبدیل می شوند. ولی لاروهایی که پنج روز ابتدایی از این ژل تغذیه می کنند تبدیل به زنبور ملکه می شوند. در واقع می‌ توان گفت که همین دو روز اختلاف کافی است تا ملکه از نظر جثه 43% بزرگتر و همچنین از نظر وزنی 60% سنگین تر شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که زنبور ملکه با وجود تخم ریزی زیاد نسبت به زنبور کارگر بیشتر زنده می ماند. در واقع زنبور کارگر حدود چند هفته زنده می ماند، ولی ملکه می تواند تا هفت سال نیز زندگی کند.

خواص ژل رویال

ژل رویال دارای خواص بی نظیر درمانی و تقویتی و همچنین زیبایی می باشد که در ادامه به برخی از آنها به صورت مختصر اشاره شده است. پس در ادامه متن با ما همراه باشید:

  • کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی و یا مصرف داروهای درمان سرطان: از این عوارض می‌ توان به التهابات، زخم دهانی و یا مشکلات گوارشی، نارسایی‌ های قلبی و یا غیره اشاره کرد.
  • تأثیر موثر ژل رویال بر روی سرطان: اولین بار اثر ضد سرطانی این ژل روی کودکان مبتلا به لنفوم حاد و لوسمی مورد بررسی قرار گرفت، که این نتایج نشان دهنده افزایش وزن و بهبود شرایط عمومی کودکان و همچنین افزایش تعداد گلبولهای سفید در آنها بود. با وجود اینکه این ژل خاصیت ضد سرطانی دارد اما باید توجه کرد که همواره از آن می‌ توان به عنوان یک مکمل درمانی استفاده کرد و نمی‌ توان آن را به جای خود درمان مورد استفاده قرار داد.
  • بهبود سیستم ایمنی بدن: تعدیل سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از خواص ژل رویال می باشد که در نتیجه آن منجر به بهبود انواع آلرژی، التهابات و انواع سرطان ها در بدن می شود.
  • بهبود سیستم عصبی بدن: این ژل به عنوان عامل مؤثر در تحریک سیستم عصبی و محیطی بدن محسوب می شود. در نتیجه می‌ توان گفت که مصرف این ژل برای بیماران مبتلا به پارکینسون و آلزایمر مفید می باشد.
  • کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی: این ماده اثرات کاهش تری گلیسیرید خون و یا کاهش سطح کلسترول خون دارد، در نتیجه دارای اثرات حفاظتی بر روی قلب می باشد. همچنین در طی تحقیقات و آزمایش های انجام شده نشان داده شده است که ژل انگبین می تواند برای درمان تصلب شرایین قلب نیز مفید باشد.
  • کاهش فشار خون: گفته شده که مصرف ژل رویال منجر به کاهش فشار خون به دلیل وجود پروتئین های خاص در آن می باشد. که این امر منجر به حفاظت از قلب و سیستم گردش خون شما می شود.
  • عملکرد ضد دیابتی ژل رویال زنبور عسل: در مطالعات نشان داده شده است که این ژل با کاهش استرس اکسیداتیو و التهابات در بدن، حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و می‌ تواند باعث کنترل قند خون در شما شود.
  • درمان و پیشگیری از ناباروری زنان و مردان: طبق تحقیقات انجام شده بر روی ژل رویال نشان داده شده است که این ماده می‌ تواند تأثیرات مثبتی بر روی ناباروری هم برای زنان و هم مردان داشته باشد.
  • از سایر اثرات درمانی مفید این ماده که در طی تحقیقات انجام شده به اثبات رسیده است می توان به اثرات ضد پیری، بهبود علائم یائسگی، داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهبود روماتیسم مفصلی و پوکی استخوان در بدن اشاره کرد.

ولی توجه داشته باشید که به منظور استفاده از ژل رویال برای درمان بیماری ها باید حتماً با پزشک مشورت شود. زیرا برخی از این تحقیقات بر روی حیوانات و یا محیط آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار گرفته‌ اند و این آزمایشات بر روی انسان هنوز اثبات نشده اند. اگر چه آنها به صورت تجربی اثبات شده اند.

ژل رویال مارنیز

ژل رویال مارنیز کپسول نرم مارنیز دارای 1000 میلی گرم رویال ژلی می باشد. کپسول های ژلاتینی مارنیز دارای اثرات بالقوه ضد پیری و بازسازی سلول های بدن می باشد. این محصول به عنوان آنتی اکسیدانی قوی در برابر اثرات مخرب به اکسیدان ها محسوب می شود.

از سایر اثرات مفید ژل رویال مارنیز می توان به اثرات کنترل قند خون و فشار خون بدن نیز اشاره کرد. همچنین این محصول برای درمان کم خونی و همچنین بالا بردن قدرت باروری و نیز کاهش علایم یائسگی در بدن استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که کپسول رویال ژلی مارنیز با تأخیر پیری منجر به حفظ سلامت و شادابی پوست مو و ناخن خواهد شد.

معمولاً طریقه مصرف ژل رویال مارنیز به صورت یک عدد قبل یا بعد از صبحانه می باشد.

اگر بخواهیم به صورت مختصر خاص ژل رویال مارنیز را بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأخیر پیری زودرس و بازسازی پوست و مو
  • بالا بردن قوای جسمی و جنسی
  • تنظیم و کنترل فشار خون و همچنین قند خون
  • کمک به درمان کم خونی
  • بالا بردن مقاومت در برابر خستگی
  • داشتن اثرات قلبی عروقی
  • عملکرد آنتی اکسیدانی بسیار بالا
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • کاهش علایم یائسگی
  • بهبود اثرات ضد التهابی
  • داشتن خاصیت ضد سرطانی

شما می توانید با ثبت سفارش در این وب سایت به راحتی کپسول ژل رویال مارنیز را با اطمینان از کیفیت و قیمت پرداختی در کمترین زمان دریافت نمایید.

ژل رویال قبل از انتقال جنین

ژل رویال به عنوان یک ماده فوق العاده مقوی برای تقویت بارداری محسوب می شود. این مکمل غذایی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مؤثر برای باروری و نازایی می باشد. این ژل توانایی برقراری تعادل هورمونی در بدن را دارد، بنابراین احتمال بارداری را نیز افزایش می دهد.

با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در این ماده منجر به تقویت دستگاه تولید مثلی در انسان خواهد شد و همچنین اسیدهای چرب موجود در ژل رویال باعث رشد تخمک ها می گردد.

در واقع می‌ توان گفت که مصرف ژل رویال قبل از بارداری می تواند منجر به افزایش سلامت جنین شود.

مصرف ژل رویال برای تقویت باروری قرن هاست که توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار نیز این ماده به صورت نیمه مایع و یا به صورت کپسول هایی وجود دارد که در روزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

ولی همواره باید توجه کرد که مصرف ژل رویال برای تقویت باروری تا قبل از بارداری می باشد. . مصرف آن برای افراد باردار ممنوع می باشد، زیرا ممکن است مشکلاتی را برای مادر و یا جنین به وجود آورد.

ژل رویال گرلن

ژل رویال گرلن ژل رویال گرلن و کندوی عسل خانگی حاوی رویال ژلی غلیظی می باشد که می تواند به صورت مستقیم و ویژه به جوان سازی پوست و احیای آن کمک کند. در واقع این محصول به عنوان محصولی آبرسان و شفاف کننده پوست عمل می‌کند و به نام سرم جوانی گرلن نیز شناخته می شود.

امروزه گرلن رویال ژلی محصور شده توسط دانه های مرواریدی را وارد بازار کرده است تا قدرت ترمیم محصولات خود را بیش از پیش تقویت کند. می توان گفت که با استفاده از این محصول در مدت کوتاهی حدوداً 7 روز شاهد جوان سازی و احیای پوست خود می شوید که با طراوت، یکدست تر شدن و کاهش کدورت رنگ پوست همراه خواهد بود.

مجموعه ما عرضه کننده این محصولات با بالاترین کیفیت با قیمتی استثنایی به سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی می باشد. اگر شما نیز قصد سفارش این محصول را دارید، می توانید به قسمت ثبت سفارش این وب سایت مراجعه کرده و تعداد مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ژل رویال و لوپوس

لوپوس و یا سل پوستی از جمله بیماری های خود ایمنی است که هنوز منشاء مشخصی برای ایجاد آن مشخص نشده و معمولاً در بانوان بروز پیدا می‌ کند. در این بیماری سلول های ایمنی بدن به بافت‌ های سالم حمله کرده و منجر به التهاب و آسیب بافتی خواهند شد که در نتیجه آن زخم های پوستی و دردهای مفصلی به وجود می آید.

بیماری های خود ایمنی از جمله بیماری هایی هستند که تا آخر عمر همراه فرد می باشد و منطور از درمان آن، درمان و بهبود عوارض جانبی ناشی از این بیماری ها می باشد. در مورد درمان بیماری لوپوس نیز همین مسئله حکم فرما است.

تحقیقات مختلفی نشان دهنده بهبود و برطرف کننده عوارض بیماری لوپوس توسط ژل رویال می باشد. به طور کلی از ژل رویال برای درمان بسیاری از بیماری های خود ایمنی استفاده می شود. ژل رویال از جمله مواد طبیعی است که می تواند برای پیشگیری و یا درمان بیماری لوپوس مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین افرادی که در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند، مصرف ژل رویال توصیه می شود.

اگر به دنبال خرید ژل رویال اصل می گردید، می توانید با خاطری آسوده سفارش خود را در این مجموعه ثبت کرده و محصول را با بسته بندی مناسب در اسرع وقت تحویل بگیرید.

ژل رویال ویکی پدیا

ژل رویال ویکی پدیا ژل رویال مایع بسیار مغذی و غلیظ به رنگ سفید تا زرد کم رنگ می باشد که از غدد زیر فکی و فوق حلقه زنبورهای کارگر ترشح می شود روی این ماده تند و طعم آن ترش و شیرین می باشد.

این محصول در ویکی پدیا با نام های مختلفی شناخته می‌ شود که یکی از اصلی‌ ترین آن ها شاه انگبین می باشد. و از سایر نام‌ های دیگر آن می‌ت وان به ژل رویال، غذای ملکه، ژل سلطنتی و یا شیر زنبور عسل اشاره کرد.

به دلیل مصرف این ماده تنها توسط ملکه زنبور ملکه تا آخر عمر به نظر می‌ رسد که ژل رویال باعث به وجود آمدن اختلافات اساسی و اصلی بین زنبورهای ماده و ملکه مادر شده باشد. بطوری که مدت زمان زندگی ملکه بیش از 52 برابر زنبورهای کارگر است.

در واقع می توان گفت که شاه انگبین ترشحی پروتئینی از غدد هیپوفارنکس و فک پایینی زنبور عسل کارگر می باشد.

تاکنون خواص بیولوژیکی مختلفی برای ژل رویال برای سلامت انسان شناخته شده است که از اصلی ترین آنها می‌ توان به فعالیت‌ های آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال بودن، بهبود سیستم ایمنی بدن و اثرات آنتی تومور در بدن اشاره کرد.

به طور کلی می‌توان گفت که 50 درصد وزن خشک ژل رویال را پروتئین ها تشکیل می دهند. بنابراین این ماده به عنوان منبع غنی از پروتئین شناخته می شود.

روش های نگهداری ژل رویال

در مورد نحوه نگهداری ژل رویال تازه بسته به روش های مختلفی نگهداری می‌شوند که از معمول‌ ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگهداری در دمای 3 تا 5 درجه یخچال که در این روش ژل رویال برای مدت حدود شش ماه خاص خود را حفظ می کند.
  • نگهداری ژل رویال در دمای 18- درجه فریزر که در این روش ژل رویال برای حدود دو سال خاص خود را د حفظ می کند.
  • نگهداری ژل رویال با ترکیب ژل و عسل در دمای اتاق که در این روش نیز این ماده تا دو سال و بیشتر خاص خود را حفظ می کند.

این سه روش جزو اصلی ترین روش های نگهداری ژله رویال توسط مصرف کنندگان می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که مصرف یک تا پنج گرم ژل رویال در روز هیچ عارضه ای ندارد، ولی در صورت زیاده روی در مصرف این محصول ممکن است باعث ایجاد واکنش های آلرژیک و یا حساسیت های دیگر در بدن افراد شود.

اگر شما نیز قصد خرید ژل رویال تازه و عسل کوهی سبلان و یا ژل رویال یخ زده را دارید می توانید با خیالی آسوده از تازگی محصولاتمان محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.