سیب ترش خارجی در ترک اعتیاد تاثیر به سزایی دارد

یک سیب متوسط ​​می تواند شما را با کمتر از 100 کالری سیر کند، بنابراین جای تعجب نیست که سیب می تواند به کاهش وزن کمک کند .

بررسی سال 2018 در مجله کالج تغذیه آمریکا، ارتباط زیادی بین مصرف سیب و کاهش وزن نشان می دهد.

ترکیبات موجود در سیب همچنین به تغذیه باکتری های سالم روده کمک می کند و به طور بالقوه خطر برخی از مشکلات مرتبط با چاقی را کاهش می دهد.

نشان داده شده است که پری بیوتیک های موجود در سیب باعث تغذیه باکتری های خوب روده می شوند.

سیب ترش خارجی از پرفروش ترین سیب ها می باشد.

به عنوان مثال، یک مطالعه آزمایشگاهی در سال 2021 که در Agriculture منتشر شد به این موضوع پرداخت که آیا اجزای موجود در پوست سیب (و همچنین پوست موز و انبه) می توانند به عنوان پری بیوتیک عمل کنند.

نتایج نشان می‌دهد که این لایه‌برداری‌ها همگی انواع خاصی از باکتری‌های مفید روده را با تهیه غذا برای آنها افزایش می‌دهند.

یک متاآنالیز در سال 2019 منتشر شده در Current Developments in Nutrition که در مجموع شامل 339383 شرکت کننده در چندین مطالعه بود، نشان می دهد که خوردن منظم سیب، گلابی یا ترکیبی از این دو می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

یک مطالعه جالب در سال 2022 در Foods نشان می دهد که خوردن یک سیب قبل از غذا می تواند سطح گلوکز خون پس از غذا (پس از خوردن) را در افراد مبتلا به اختلال تحمل گلوکز (پیش دیابت) کاهش دهد.

و یک بررسی در سال 2017 در Food & Function نشان می دهد که خوردن سیب و گلابی ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 18 درصد کاهش دهد.

حتی خوردن فقط یک سیب یا گلابی در هفته این خطر را تا 3 درصد کاهش می دهد.

یک بررسی سیستماتیک در سال 2021 در BMJ Nutrition Prevention & Health همچنین نشان می دهد که مصرف زیاد سیب و سایر میوه ها (از جمله گلابی، زغال اخته، گریپ فروت و انگور) با حدود 7 درصد کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است.