ساخت اولین لپ تاپ با به کار گیری سنگ سفید قیمتی

با این حال، اعتقاد رایج بر این است که الماس ها نابود نشدنی هستند. اتفاقاً اینطوری کار نمی کند. در ساختار کریستالی الماس جهت های “سخت” و “نرم” وجود دارد سنگ سیاه طلا دار را می توان با نیروی کافی و جهت دهی ترک خورد، تراشه کرد، شکافت و یا حتی خرد کرد. گردشگران و صاحب نظران سنگ می توانند از بزرگترین معدن الماس عمومی جهان در پارک ایالتی کراتر الماس آرکانزاس بازدید کنند، جایی که سگ ها به صورت رایگان از آن استقبال می کنند. تقریباً 74000 بازدیدکننده در سال برای لذت بردن از این پارک می آیند. از هر صد مهمان، یک نفر الماس پیدا می کند.

الماس نشان دهنده عشق ابدی است، به همین دلیل است که معمولا به عنوان حلقه نامزدی و ازدواج ارائه می شود. الماس‌های زرد فانتزی، الماس‌هایی هستند که در مقیاس رنگ الماس از درجه‌بندی «زرد روشن z» فراتر می‌روند. الماس‌های زرد فانتزی بسیار کمیاب هستند و نسبت به الماس‌های بی‌رنگ گران‌تر هستند. آنها به دلیل کمبودشان به نشانه اصالت تبدیل شده اند.

الماس – گوهر ابدی
تاجر سنگ قیمتی می گوید که: ویژگی‌های فیزیکی خارق‌العاده الماس عمدتاً به تشکیل پیوند شدید بین اتم‌های آن نسبت داده می‌شود. برای یک ماده حجیم، بالاترین سختی و هدایت حرارتی را دارد. الماس های طبیعی معمولاً بین یک تا سه و نیم میلیارد سال سن دارند. در اعماق 150 تا 250 کیلومتری، جایی که گوشته زمین قرار دارد، بیشترین شکوفایی را داشتند. در حالی که بیشتر آنها کمی بیش از چند صد کیلومتر سفر کردند، تعداد انگشت شماری تا 800 کیلومتر سفر کردند. صنعت بازاریابی تأثیر عمیقی بر شهرت الماس به عنوان یک فلز گرانبها داشته است.

سخت‌ترین ماده طبیعی روی این سیاره است که فقط الماس دیگری می‌تواند آن را بتراشد یا خراش دهد. نام آن از کلمه یونانی adámas گرفته شده است که به معنای “نشکن” است. الماس فریبنده ترین و جذاب ترین سنگ قیمتی روی زمین است.

سنگ سفید قیمتی درخشان ترین درخشش را در میان سنگ های قیمتی شفاف دارند و توانایی آنها در بازتاب نور بی نظیر است. نادر بودن، زیبایی و قدرت آن، آن را به نمادی مناسب از سرسختی و طول عمر ازدواج تبدیل کرده است.

“4 Cs” یک الماس شفافیت، برش، رنگ و وزن آن است. هر ویژگی بر قیمت و قیمت یک الماس تأثیر می گذارد.

سنگ تولد ماه آوریل مانند شصتمین سالگرد ازدواج، الماس است.

زمرد – رویال اصلی
خرید سنگ قیمتی زمرد که سنگی کمیاب که به دلیل رنگ سبز بی‌نظیر و شفاف و شفافیت رنگی که تنها در چند جواهرات دیگر یافت می‌شود، شناخته شده است، نماد جهانی تولد دوباره و خوش‌بینی است.

  • منابع:
  1. What Are The Four Precious Stones?
  • تبلیغات:
  1. خرید سیب زمینی آگریا درجه1
  2. صادرات تخمه افتابگردان ایرانی شور
  3. قیمت خرید قیر آماده طبیعی
  4. توزیع کشمش پلویی صادراتی