ساخت اولین تفنگ حنگی با استفاه از سبد حصیری

در مورد انتخاب متریال برای سبد بافی، شما چندین گزینه دارید. مهم است که انعطاف پذیری و استحکام مواد را در نظر داشته باشید، به همین دلیل است که قبل از انتخاب یک ماده، مهم است که بدانید چه نوع سبدی را می خواهید بسازید.

اگر سبد چوبی خیلی شکننده باشد، نمی‌تواند به اندازه‌ای خم شود که از طریق قاب سبد بدون شکستن بافته شود. اگر مواد خیلی سفت و سخت باشد، به هیچ وجه خم نمی شود. معمولاً برای ایجاد قاب سبد از مواد سفت‌تری استفاده می‌شود، در حالی که مواد انعطاف‌پذیرتر آن‌هایی هستند که معمولاً در سرتاسر قاب بافته می‌شوند. برای هر تکنیک، ما بهترین نوع مواد مورد استفاده را بررسی خواهیم کرد.

چهار تکنیک سبد بافی
در این بخش، جزئیات بیشتری در مورد هر تکنیک بافتنی خواهیم داشت.

بافتنی ساده ترین تکنیک سبد بافی است. نتیجه نهایی معمولاً یک سبد مسطح، مربع یا مستطیل شکل خواهد بود. برگ های گیاهان گرمسیری مانند یوکا یا نخل بهترین مواد برای استفاده در این تکنیک هستند.

سبد حصیری به صورت افقی، عمودی یا مورب به صورت یک الگوی زیر بافته می شود تا زوایای درست ایجاد کند و به سبدهایی که با این تکنیک ساخته شده اند ظاهری شطرنجی می دهند.

دو نوع بافتنی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بافتن ساده به گونه ای بافته می شود که از الگوی بیش از یک، زیر یک پیروی کند. به این معنی که شما مواد را روی مواد دیگری و زیر بعدی را می بافید.
سبد حصیری الگو در یک الگوی خاص بافته می شود. مثلا: روی یک، زیر دو، یعنی مواد را روی یک ماده دیگر ببافید و زیر دو بعدی. برای بافت الگو می توانید از دو رنگ مختلف بافنده نیز استفاده کنید.

  • منابع:
  1. 4 Basket Weaving Techniques You Should Know
  • تبلیغات:
  1. پوشش مدارس با ورود شلوار جین تغییر می کند
  2. تنها یک قدم مانده تا قله آرزوها
  3. هنرمندان بزرگ با مجسمه دکوری سخن می گویند
  4. از بین بردن سرطان تنها با خوردن قهوه