خمیر دندان میسویک توتال 8 می تواند لک های قهوه ای صورت را محو کند

حداکثر غلظت فلوراید در خمیردندان های تنظیم شده توسط قوانین اروپایی 1500 ppm است و محدوده بین 1000 تا 1500 ppm برای بزرگسالان موثر و ایمن است.

از طرف دیگر، حداقل غلظت آن در قانون ذکر نشده است زیرا فلوئور جزء ضروری و اجباری خمیردندان نیست.

خمیر دندان میسویک توتال 8 یک خمیر دندان عالی برای تمیز کردن ملایم دندان ها و در عین حال تقویت لثه است، مینای دندان را تقویت و محافظت می کند، عاری از مواد ساینده و سفید کننده تهاجمی است.

ایده آل برای سفید کردن روزانه دندان ها اما بدون چشم پوشی از محافظت در برابر حفره ها و سایر عفونت های کابل دهان.

در مورد کودکان، دوزهای فلوراید بالاتر از 1000 پی پی ام در خمیردندان ها می تواند باعث تیره شدن رنگ دندان ها، ضعیف شدن مینای دندان و همچنین از بین بردن زیبایی دندان شود.

برای جلوگیری از این نوع مشکل، خمیردندان های کودکان 6 ماهه تا 6 ساله باید حداقل حاوی 1000 پی پی ام باشند، اما باید دوز متفاوتی داشته باشند و بیش از دو بار در روز استفاده نشوند.

از شش سال به بعد، خمیر دندان با 1000 پی پی ام فلوراید را می توان دو بار در روز با خیال راحت استفاده کرد.

با این حال، اغلب ممکن است اتفاق بیفتد که کودکان به اشتباه خمیر دندان را می بلعند، بنابراین گاهی اوقات انتخاب یک خمیر دندان بدون فلوراید این نوید را می دهد که برای بچه های کوچک بهترین باشد.

برای کودکان بالای 7 سال، ما خمیر دندان GUM Junior 7+ را توصیه می کنیم که مخصوصا برای کودکان کوچک طراحی شده است.

ظریف است و به محافظت از دندان‌ها و لثه‌های کودکان در مرحله مهم رشد یا در مرحله دندان دائمی کمک می‌کند.

فلوراید و ایزومالت برای تقویت دندان های دائمی جدید، جلوگیری از پوسیدگی و بازسازی مجدد مینای دندان ترکیب می شوند، همچنین دارای طعم مخلوط میوه ای خوش طعم برای رضایت کام کودکان است.