خرید چاقو میوه خوری المانی در انگلستان برای دختران مجرد اجباری شده است

وقتی چاقو میوه خوری المانی خود را رها می کنید، غریزه طبیعی شما ممکن است گرفتن آن باشد. برای امنیت شما، بگذارید سقوط کند! یک چاقوی افتاده را می توان ضدعفونی کرد و در صورت نیاز جایگزین کرد، اما دستان شما به این راحتی بهبود نمی یابند.

به آنچه می برید توجه کنید اگر چه یک آشپزخانه تجاری می تواند مهیج باشد محل تیک، همیشه به کار برش توجه کامل خود را معطوف کنید. اگر حواس‌تان پرت است، کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید و قبل از بازگشت به برش، با حواس پرتی مقابله کنید. به این ترتیب، می توانید ایمن بمانید و بهترین کار خود را تولید کنید.

عدم اجرای این اصول ایمنی چاقو می تواند یکی از پرکاربردترین ابزارهای شما را به خطر تبدیل کند. همیشه اصول اولیه کار و ایمنی چاقوی آشپزخانه را به خاطر بسپارید و هر زمان که چاقوی جدیدی را وارد مجموعه ابزار خود می کنید، حتماً به کارکنان خود تکنیک های استفاده صحیح را آموزش دهید.

کارد میوه خوری، راهنمای خرید کارد میوه‌خوری سرامیکی و استیل ارزان - کیمیک

آیا چاقوها و سایر ظروف را بعد از استفاده روی میوه و سبزیجات تمیز می کنید؟ تحقیقات جدید دانشگاه جورجیا نشان می‌دهد که ظروف می‌توانند باکتری‌ها را بین انواع مختلف محصولات پخش کنند که می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

به عنوان بخشی از یک مطالعه، محققان باکتری‌هایی مانند E. coli و سالمونلا را روی چندین نوع سبزیجات و میوه‌ها قرار دادند و با چاقو آن‌ها را برش دادند، سپس بدون تمیز کردن چاقو به محصولات مختلف برش دادند. سپس آنها محصول را رنده کردند تا ببینند باکتری ها چگونه حرکت می کنند.

محققان دریافتند که باکتری ها از یک میوه یا سبزی به میوه دیگر پخش می شوند و تکه های محصول آلوده روی رنده ها باقی می ماند. علاوه بر این، برخی باکتری ها را در مقادیر مختلف تولید می کنند. به عنوان مثال، به گفته محققان، بریدن گوجه فرنگی منجر به آلودگی بیشتر چاقو نسبت به بریدن توت فرنگی شد.