توت فرنگی در تهران که خودکشی کرد

توت فرنگی در تهران ممکن است با کلسترول مبارزه کند. توت فرنگی حاوی پکتین است که نوعی فیبر محلول است که سطح LDL (کلسترول بد) را در بدن کاهش می دهد.

طبق یک مطالعه نیواورلئان، چندین نوع فیبر محلول، از جمله پکتین، نشان داده اند که سطوح LDL را کاهش می دهند.

طبق تجزیه و تحلیلی که توسط دانشمندان ایتالیایی و اسپانیایی انجام شد، مصرف 500 گرم توت فرنگی به طور منظم به مدت یک ماه شاهد کاهش سطح LDL بود.

مطالعه دیگری در کانادا اثر توت فرنگی را در کاهش آسیب اکسیداتیو و کلسترول بد نشان داد.

توت فرنگی

 

ممکن است سلامت بینایی را بهبود بخشد. توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که از آب مروارید، دژنراسیون ماکولا و سایر بیماری های چشمی جلوگیری می کند.

ممکن است به کاهش وزن کمک کند. اسید الاژیک و آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در ساخت توت فرنگی برای کاهش وزن دارند.

التهاب مزمن یکی از دلایل افزایش وزن است زیرا هورمون هایی را که باعث لاغری شما می شوند را مسدود می کند. توت فرنگی که یک غذای ضد التهابی شگفت انگیز است، عملکرد هورمون های کاهش وزن را بازیابی می کند.

علاوه بر این، آنتوسیانین ها، آنتی اکسیدان های اصلی، تولید هورمونی به نام آدیپونکتین را در بدن افزایش می دهند. این هورمون متابولیسم را تقویت می کند و اشتهای شما را سرکوب می کند. همچنین ممکن است باعث چربی سوزی شود.

ممکن است از بارداری سالم حمایت کند. توت فرنگی منبع غنی فولات است. از یک فنجان توت فرنگی خام حدود 40 میکروگرم فولات دریافت می کنید. این حدود 10 درصد از مصرف روزانه توصیه شده است.

طبق تحقیقات، فولات در دوران بارداری مهم است زیرا می تواند از نقص لوله عصبی جلوگیری کند. برای سلامت مادر نیز مهم است

ممکن است دندان ها را سالم نگه دارد. توت فرنگی حاوی اسید مالیک است که به عنوان یک قابض عمل می کند و تغییر رنگ دندان را از بین می برد.

یعنی می توانید از این میوه برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید. شما به سادگی می توانید توت فرنگی را خرد کرده و با جوش شیرین مخلوط کنید تا یک ترکیب صاف به دست آورید.

با استفاده از یک مسواک نرم، مخلوط را روی دندان های خود پخش کنید. بگذارید 5 دقیقه روی پوست بماند، با خمیر دندان کاملا مسواک بزنید و آبکشی کنید. با این حال زیاده روی نکنید زیرا اسید موجود در میوه ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند.