تاجر قارچ دکمه ای سفید که برای مذاکره به کاخ سفید دعوت شد

قارچ دکمه ای سفید سرشار از پروتئین و فیبرهای غذایی هستند اما کربوهیدرات بسیار کمی دارند و مقادیر ناچیزی چربی یا کلسترول دارند.

بتا گلوکان و کیتین دو نوع فیبر غذایی موجود در قارچ هستند که به افزایش سیری و کاهش اشتها کمک می کنند. این فیبرهای غذایی موجود در قارچ باعث می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و به کاهش کالری دریافتی کمک کنید.

شما می توانید دستور العمل های قارچ مختلفی را برای مدیریت کاهش وزن تهیه کنید. این سبزی شگفت انگیز را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

قارچ های دکمه ای سفید بیشترین کشت را دارند و به عنوان یک ماده در غذاها و سس ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

قارچ

قارچ ها دارای ویتامین D، سلنیوم و آنتی اکسیدان هستند و بنابراین برای پوست ما مفید هستند و بنابراین به طور گسترده در کرم های موضعی، سرم ها و آماده سازی های صورت استفاده می شوند.

به طور گسترده اعتقاد بر این است که دارای قابلیت سفید کردن پوست است. مصرف قارچ به دلیل وجود آهن به جلوگیری از ریزش مو نیز کمک می کند. آنها سرشار از مواد مغذی هستند و از نظر تراکم مواد مغذی از اکثر سبزیجات و میوه ها بالاتر هستند.

تشخیص قارچ وحشی از قارچ سالم برای یک فرد عادی کار آسانی نیست. مصرف قارچ های وحشی ممکن است منجر به بیماری های شدید در انسان و حتی مرگ شود.

از آنجایی که بتاگلوکان موجود در قارچ باعث تحریک عملکرد سیستم ایمنی می شود، افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی مانند آرتریت، لوپوس، آسم و مولتیپل اسکلروزیس باید از مصرف آن خودداری کنند.

اعتقاد بر این است که قارچ برای اولین بار در سال 600 پس از میلاد در آسیا کشت شد. قارچ در قرن 17 به آسیا و در اوایل قرن 19 به هلند، سومین تولید کننده قارچ، معرفی شد.

رومیان باستان قارچ مصرف می‌کردند در حالی که آزتک‌ها و مصری‌ها آن را «غذای خدایان» می‌دانستند. اما در اواسط قرن هفدهم، یک پرورش‌دهنده فرانسوی به طور تصادفی قارچ‌ها را پیدا کرد و شروع به پرورش آن کرد.

این آغاز تاریخ قارچ های پرورشی بود. امروزه هینا و ایالات متحده بزرگترین تولیدکنندگان قارچ در جهان هستند. قارچ ها گیاه نیستند و به شرایطی نیاز دارند که به شدت با شرایط مورد نیاز گیاهان برای رشد متفاوت است.

قارچ ها اساساً به نور خورشید نیاز ندارند، اما برای دریافت تمام انرژی و مواد رشد خود از طریق فرآیند تجزیه بیوشیمیایی، به محیط رشد خود وابسته هستند.