با قابلمه استیل نچسب دیگر نگران سوختن دستتان نباشید!

چه یک آشپز مبتدی یا یک آشپز متخصص باشید، به زودی متوجه خواهید شد که ابزارهای حرفه ای خود را انتخاب می کنید.

انتخاب آسان نخواهد بود، هر نوع آشپزی به مواد، شکل آن نیاز دارد، ترکیب برنده هر نوع آشپزی به مواد، شکل آن، به طور خلاصه، ترکیب برنده اش نیاز دارد.

در بازار انواع تابه، قابلمه استیل نچسب، تابه و ظروف مختلف وجود دارد که اگرچه در جزییات جزئی با یکدیگر تفاوت دارند، اما نقش اساسی در موفقیت کامل ظروف شما دارند.

در بین تمام ابزارهایی که معمولاً در هنگام پخت و پز استفاده می شود، قابلمه ها مطمئناً بیشترین استفاده را دارند، به طوری که نه تنها عملکرد آنها، بلکه نتیجه نهایی دستور پخت نیز به انتخاب شکل آنها بستگی دارد.

بنابراین، هنگام آماده شدن برای خرید قابلمه، ویژگی هایی که برای انتخاب بهینه باید در نظر گرفته شود بسیار زیاد و نگران کننده است.

ارتفاع لبه: به عنوان مثال، تابه هایی با لبه کم برای جابجایی راحت تر محتویات مانند املت یا کرپ نشان داده شده است.

از طرف دیگر، آنهایی که لبه بالایی دارند، ظرفیت بیشتری دارند، در برابر پاشیده شدن محافظت می کنند و مخصوصاً برای سرخ کردن توصیه می شوند.

تابه‌های لبه‌دار امکان استفاده آسان‌تر از قاشق و کفگیر را فراهم می‌کنند و برای تفت دادن غذا عالی هستند.

اندازه: برای مثال اگر ظرفی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ است، خطر سوختن محتویات آن یا تبخیر خیلی سریع آن وجود دارد، از طرف دیگر، اگر قابلمه خیلی کوچک باشد، به جای قهوه ای شدن، بخارپز می شود و مخلوط کردن غذا دشوار می شود.

ضخامت و عرض: ضخامت زیاد از سوختن یا پختن سریع غذاها جلوگیری می کند، در حالی که عرض تعیین کننده مقدار غذایی است که می توان داخل آن قرار داد.

بدیهی است که ابعاد بزرگتر شامل وزن های بالاتر نیز می شود، بنابراین همیشه این پارامترها را با دقت ارزیابی کنید.