با شیره انگور ماژ دندان هایی سفید داشته باشید

آب انگور یک نوشیدنی تازه، سالم و پر طعم است. معمولاً با انگورهای سیاه، قرمز، بنفش یا سبز، آب و یک شیرین کننده اختیاری درست می شود. دستور العملی که من در اینجا به اشتراک گذاشته ام به شما نشان می دهد که چگونه آب انگور را با دستورالعمل های گام به گام آسان درست کنید تا در خانه امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

من همچنین یک ویدیوی دقیق از این دستور غذا را در زیر به اشتراک گذاشته ام تا روند ساخت را به صورت بصری واضح نشان دهم. این آب انگور خانگی یکی از نوشیدنی هایی است که به راحتی می توانید آن را برای صبحانه سرو کنید یا به عنوان یک نوشیدنی تابستانی برای رفع تشنگی مناسب باشد.

برای تهیه ی شیره انگور ماژ از انگورهای تازه و مرغوب استفاده می نمایند.

شیره

آب انگور در یک لیوان با انگور و یک فنجان شکر سرو می شود.
پرش به:
شیره انگور چیست؟
عناصر
چگونه آب انگور درست کنیم؟
نکات
فواید
کالری
پیشنهادات ذخیره سازی
پیشنهادات خدمت
دستور العمل های مرتبط
ویدیو دستور العمل آب انگور
📖 دستور پخت
سوالات متداول
آب انگور چیست؟
آب انگور یک نوشیدنی سالم، با طراوت و غنی از مواد مغذی است.

معمولاً با انگور تازه، آب و شکر قهوه ای اختیاری درست می شود. آب انگور خانگی یکی از نوشیدنی های سالمی است که دارای فواید بسیاری برای سلامتی است.

دستور العملی که من در اینجا به اشتراک گذاشته ام آب انگور است که با مخلوط کن درست شده است. اگرچه این یکی از سریع‌ترین راه‌های آب‌گیری میوه است، اما می‌توانید انگور را بپزید، له کنید و آب آن را صاف کنید.

و روش دوم معمولا برای روزهای طولانی در یخچال خوب می ماند. از آنجایی که همیشه آبمیوه را درست می کنم تا فوراً مصرف شود، همیشه روش مخلوط کن را ترجیح می دهم.