با خوردن چایی سبز کیلویی اضطراب خود را به صفر برسانید

همچنین چایی سبز کیلویی در مقایسه با سایر انواع چای دارای ویتامین K بیشتری است. بومن گفت: برخی از داروها نیاز به مصرف کم تا متوسط ویتامین K دارند تا از تداخلات نامطلوب جلوگیری شود.

بنابراین مهم است که با پزشک خود در مورد اینکه کدام چای برای شما بهتر است صحبت کنید، اگر از دارویی مانند این استفاده می کنید.

یکی دیگر از مزایای سلامتی نوشیدن چای، هر نوع چای، این است که کالری، سدیم، شکر و چربی ندارد. این یک نوشیدنی عالی برای کسانی است که مراقب وزن خود هستند یا سعی در کاهش وزن دارند.

تمام چای ها، به استثنای دمنوش های گیاهی، از همان گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شوند. بنابراین تعیین مقدار کافئین در چای می تواند سخت باشد زیرا این می تواند به عواملی مانند شرایط رشد، روش های پردازش و نحوه دم کردن آن بستگی داشته باشد.

چای سبز

با این حال چای به طور کلی دارای محتوای کافئین کمتری نسبت به قهوه است که حدود 100 میلی گرم در هر فنجان دارد. چای می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که سعی در کاهش مصرف کافئین خود دارند.

چای در مقایسه با قهوه هیدراتاسیون بهتری را فراهم می کند زیرا محتوای کافئین بیشتر در قهوه اثر کم آبی دارد. قهوه همچنین حاوی آنتی اکسیدان های مشابهی است که در چای یافت می شود  فلاونوئیدهای پلی فنول.

چای های مختلف زیادی وجود دارد، و بیشتر آنها خوب هستند، اما توصیه می شود از چای بطری شده با شکر اضافه خودداری کنید.

من بیمارانم را از انتخاب نوشیدنی های چای بطری که شیرین هستند منصرف می کنم. بسیاری از این محصولات دارای محتوای قندی مشابه نوشابه هستند و این می تواند منبع کالری اضافی باشد.

نگهداری چای در دمای اتاق در ظرف دربسته و دور از نور خورشید به حفظ طعم چای خشک کمک می کند. بسته بندی هایی که اکثر چای ها در آنها فروخته می شوند برای نگهداری مناسب هستند.

از نظر آماده سازی، چای سبز را می توان در آب سرد خیسانید تا بیشترین میزان آنتی اکسیدان را حفظ کند، اما همچنین می توان آن را به مدت 5 دقیقه در آب داغ مانند چای سفید و سیاه خیسانید.