با برای پاکسازی آرایش می توان می توانید پوستی تمیز و شفاف داشته باشید

پاکسازی صورت بخش بسیار مهمی از روال زیبایی شماست، باقیمانده آرایش، ناخالصی ها و سلول های مرده ای که ممکن است در طول روز روی پوست جمع شده اند را از بین ببرد.

شما هنوز هم باید فرمول متناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید، زیرا تعداد انگشت شماری از آنها وجود دارد.

اول از همه باید بدانید که پاک کننده صورت فقط بعد از مرحله پاک کردن آرایش استفاده می شود.

از شوینده صورت لافارر می توان برای پاکسازی آرایش کمک گرفت.

این پاک‌سازی مضاعف کمی طولانی‌تر است، اما تضمین می‌کند که تمام ناخالصی‌های موجود در سطح اپیدرم به لطف عبوری که در دو مرحله انجام می‌شود، کاملاً از بین رفته است.

انتخاب فرمول پاک کننده به دو چیز مهم بستگی دارد: نوع پوست شما مشخصا و مهمتر از همه عملکردی که به دنبال آن هستید.

پوست معمولی پوستی است که کمترین مشکل را در ایجاد یک روال زیبایی دارد و دلیل خوبی دارد: حساس نیستند، با کوچکترین تماس با آب خشک نمی شوند و چرب نمی شوند.

برای آنها یک ژل پاک کننده بدون سولفات ایده آل است زیرا با از بین بردن ناخالصی های باقی مانده روی پوست، پاکسازی آرایش را کامل می کند.

پوست‌های ترکیبی تا چرب نیز می‌توانند این نوع پاک‌کننده را بخرند، زیرا اغلب نیاز به متعادل‌سازی و پاک‌سازی مجدد دارند، به لطف مواد فعالی مانند روی یا درخت چای، تولید سبوم تنظیم می شود، بنابراین پوست کمتر چرب است.

جدا از دسته بندی، برخی از ژل ها برای پوست هایی که معمولا آب را پشتیبانی نمی کنند، فرموله می شوند، آنها عملا کف نمی کنند بنابراین نیازی به گذاشتن 3 تن نیست و طوری طراحی شده اند که اپیدرم را خشک نکنند.

متأسفانه، این کمی آخرین مرحله برای آزمایش قبل از تسلیم شدن و رفتن به سمت شیرها یا کرم های پاک کننده است.