با انبه پاکستانی امروز از بیماری سرع در امان باشید

انبه پاکستانی امروز ممکن است به محافظت از شما در برابر سرطان کمک کند آنتی اکسیدان های قوی انبه دارای خواص ضد سرطانی، به ویژه مانگیفرین هستند. آنها آنقدر قوی نیستند که سرطان را درمان کرده یا به طور کامل از آن پیشگیری کنند، اما محققان در حال بررسی نحوه استفاده از مانگیفرین در مبارزه با سرطان هستند.

برای قلب شما مفید است نه تنها انبه منبع عالی آنتی اکسیدان است که از رگ های خونی شما در برابر آسیب محافظت می کند، بلکه حاوی پتاسیم است که در فشار خون سالم نقش دارد و ویتامین K مسئول لخته شدن خون سالم است.

باعث درخشش پوست شما می شود انبه دارای مجموعه کاملی از مواد مغذی مهم برای پوست سالم است، از جمله بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها.

انبه پاکستانی امروز جزو بهترین نوع میوه ها برای تمامی افراد می باشد.

انبه

ویتامین C برای تشکیل کلاژن مهم است – پروتئینی که پوست شما را سفت و حجیم نگه می دارد. . ممکن است از مغز شما محافظت کند آنتی اکسیدان mangiferin موجود در انبه از رگ های خونی مغز شما در برابر آسیب محافظت می کند و به محافظت از نورون های شما نیز کمک می کند. دانشمندان می گویند حتی ممکن است به پیشگیری و درمان برخی اختلالات عصبی کمک کند. به هیدراته نگه داشتن شما کمک می کند انبه ۸۳ درصد آب دارد، بنابراین در حالی که از شیرینی و طعم لذیذ آن لذت می برید، به مصرف مایعات شما کمک می کند و بنابراین به شادابی کلیه های شما کمک می کند!

انبه تنها غذایی نیست که دارای فواید سلامتی است. این غذاها نیروگاه های تغذیه ای نیز هستند: فواید سلامتی سرکه سیب و حقیقت پشت افسانه ها مخمر تغذیه ای: چرا برای شما مفید است و چگونه از آن استفاده کنید فواید ناشناخته سلامتی نخود را کشف کنید اطلاعات تغذیه ای انبه هر 100 گرم انبه تازه حاوی: 60 کیلو کالری / 250 کیلوژول 13.5 گرم قند طبیعی 1.6 گرم فیبر 0.4 گرم چربی 0.8 گرم پروتئین 60 درصد از مصرف توصیه شده ویتامین C 22 درصد از مصرف توصیه شده ویتامین A 11 درصد از مصرف توصیه شده فولات 5 درصد از دریافت توصیه شده ویتامین E5 درصد از دریافت توصیه شده ویتامین K5 % از مصرف توصیه شده پتاسیم مقادیر کمی از ویتامین های B1، B2، B3، B5، B6 آیا انبه خشک به اندازه تازه سالم است؟ تقریباً!

اگر صحبت از انبه خشک نشده شیرین نشده باشد، بسیاری از مواد مغذی را حفظ می‌کند، اما محتوای آنتی‌اکسیدانی آن کاهش می‌یابد، همچنین بتاکاروتن (ویتامین A) و ویتامین E. اینکه چه مقدار از هرکدام حاوی آن‌ها هستند به دمای مورد استفاده در فرآیند بستگی دارد.

شاید شگفت انگیز باشد که ویتامین C آن فقط کمی کاهش می یابد و محتوای ویتامین K حتی بیشتر از انبه تازه است. بهترین گزینه انبه خشک شده در آفتاب است زیرا در معرض حرارت زیاد قرار نگرفته است که به ماندگاری کمک می کند.